Meest gestelde vragen

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Bestellingen kunnen binnen 5 uur na plaatsing worden gewijzigd of geannuleerd, mits de bestelling nog niet verwerkt is. 

Hoelang duurt de levering?

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 7 dagen te verzenden. Als je bestelling verzonden wordt ontvang je een email met de track en trace code.

Wat is jullie retourbeleid?

Je kunt producten binnen 14 dagen retourneren als ze onbeschadigd en in originele verpakking zijn.

Welke betaalmethode accepteren jullie?

Wij accepteren iDEAL, PayPal.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, de prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?

Raadpleeg onze maattabel op de product pagina.

Bieden jullie gepersonaliseerde producten aan?

Ja. Wenst u iets speciaals mail uw vraag naar kleding@mookysbelettering.nl

Hoe kan ik de kwaliteit van de producten garanderen?

Onze producten worden met zorg geselecteerd en getest op kwaliteit.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten variëren per locatie. zie verzendkosten

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, je ontvangt een track & trace-code zodra je bestelling is verzonden.

Leveren jullie internationaal?

Ja wij leveren over de gehele wereld.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice

Stuur een mail naar info@melodyisland.nl of vul ons contacformulier in op de contactpagina.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd product heb ontvangen?

Neem binnen 2 dagen contact op met onze klantenservice (info@melodyisland.nl) beschrijf de klacht en stuur foto’s van het product. Wij zullen zo spoedig mogelijk je klacht in behandeling nemen.